התחברות
הרשמה
הרגשתי שהייתי ממש לחוצה וגרועה על הכביש בשיעור הראשון. מה זה אומר?
9 ביולי 2018, 17:00
לימוד נהיגה
נהיגה
רכב
רשיון נהיגה
2 תשובות
שזה בסדר והיית קצת לחוצה כי זה היה שיעור ראשון שלך.
S
Sleepy
כלום
זה שיעור ראשון את עוד צריכה לצבור ביטחון על הכביש
h
humus
באותו הנושא:
זה פשוט העצמאות הכי גרועה שהייתה לי בחיים
רק אני חושבת שדונלד טראמפ הוא הנשיא הכי גרוע שהיה אי פעם?
מי ראש הממשלה הכי גרוע שהיה לנו?
מה הציון הכי גרוע שהיה לכם?
הגיוני שיצא לי שיערה לבנה בגלל שהייתי עצבנית מאתמול עד היום והייתי לחוצה?
קטילה ל"את נוהגת גרוע כי את מחוץ למטבח"?
מסכימים שההרגשה הכי גרועה בעולם זה לאהוב מישהו ופשוט לא לדעת מה הוא מרגיש בחזרה?
קרה לכם שהיה סרט שחיכיתם לו מלא ושסוף סוף צפיתם בו הוא היה גרוע?
התנשקנו ולא הרגשתי פרפרים בבטן... זה אומר שאני לא אוהב אותה או שהייתי לחוץ?
לא הייתי במבחן מסויים כי לא הרגשתי מוכנה מספיק ו המורה לא תקבל את התירוץ הזה, אז אם אני אלך לרופאה ואבקש אישור לבית ספר שהייתי חולה בתאריך, הזה היא תיתן לי?
למי שהיה נשיקה ראשונה גרועה