6 תשובות
תהיה אסרטיבית תלכי למנהל ותאמרי לו שאם עד ה10 לחודש לא ייכנס לך משכורת של 3 החודשים האחרונים כלומר אלו שלא שולמו לך את הולכת להורים ולעורך דין ומתלוננת על העלמת שכר וזה יגיע רחוק העניין הזה
לא יודע איך המשכת לעבוד שם
שואל השאלה:
אני כבר לא עובדת שם והיו מביאים לי חלק מהכסף (אני מקבלת מזומן ) תמיד וככה מושכים את זה
אני כבר לא עובדת שם והיו מביאים לי חלק מהכסף (אני מקבלת מזומן ) תמיד וככה מושכים את זה
אנונימית
כן... ולתבוע
שואל השאלה:
למשטרה ?
למשטרה ?
אנונימית
את יכולה להתלונן
באותו הנושא: