2 תשובות
שהוא כותב לך כל בוקר בוקר טוב וכל לילה לילה טוב , שהוא מתחיל את השיחות תמיד , מעוניין במשלומך ומה קרה ביום
שואל השאלה:
הוא לא כותב בוקר טוב ולילה טוב כי זה פשוט לא הסגנון שלו ...
הוא לא דביק כזה
הוא לא כותב בוקר טוב ולילה טוב כי זה פשוט לא הסגנון שלו ...
הוא לא דביק כזה
אנונימית
באותו הנושא: