2 תשובות
שהוא כותב לך כל בוקר בוקר טוב וכל לילה לילה טוב , שהוא מתחיל את השיחות תמיד , מעוניין במשלומך ומה קרה ביום
שואל השאלה:
הוא לא כותב בוקר טוב ולילה טוב כי זה פשוט לא הסגנון שלו ...
הוא לא דביק כזה
אנונימית