תשובה אחת
יכול להיות שישנת יותר מידי זמן והגוף לא רגיל תישתי קפה זה יעזור לך להיתעורר ואם עדיין כואב לך הראש אז כנראה שאת חולה זה לא חייב להיות קשור ..תיהי בריאה
באותו הנושא: