התחברות
הרשמה
הלכתי לישון אתמול ב6 בבוקר וקמתי ב3,וכואב לי ממש הראש עכשיו ואני מרגישה ממש חלשה ואין לי כוח לזוז..
למה ?
8 ביולי 2018, 23:15
שעות שינה
שינה
בוקר
תשובה אחת
יכול להיות שישנת יותר מידי זמן והגוף לא רגיל תישתי קפה זה יעזור לך להיתעורר ואם עדיין כואב לך הראש אז כנראה שאת חולה זה לא חייב להיות קשור ..תיהי בריאה
נ
נכון תמיד תחשבו שיש המש....
באותו הנושא:
בוקר טוב, מתי קמתם? ומתי הלכתם לישון XD
יש לי אייפון 7, איך זה יכול להיות שהלכתי לישון עם 84% וקמתי עם 39%?
תקשיבו אני חייבת עזרה...הלכתי לישון בשלוש וחצי וקמתי בחמש ועשרים כי הייתי חייבת,איך להתעורר?
הלכתי לישון ב3 בצהריים וקמתי ב6 בבוקר, כמה שעות ישנתי?
כמה זה מוזר שהלכתי לישון עם חולצה וקמתי בלי?
אתמול לא ישנתי כל הלילה והלכתי לישון ב10 בבוקר וקמתי ב5 בערב בערך, אם היום אני לא אשן כל הלילה אני עדיין אהיה ערנית כזאת עד שעה 8 בבוקר נכון?
איך אנשים עובדים כל יום? עבדתי אתמול מ10 בבוקר עד 7 בערב חזרתי הביתה וישר הלכתי לישון וקמתי עכשיו
הלכתי לישון ב5 בבוקר וקמתי עכשיו אני לא הולכת לבית ספר היום רק מחר, כי עדין לא התרגלתי לשעות, איך להיות בינתיים ערנית?
שלשום הלכתי לישון בחמש וקמתי תשע וחצי בלי שעון היום אתמול הלכתי לישון בשלוש וקמתי ב8:30 בלי שעון.. לא מצליחה להרדם
בדרך כלל אני הולך לישון מוקדם-10:00 וקם ב-7:00 אבל אתמול הלכתי לישון ב- 12:00 וקמתי יותר מוקדם ב- 5:45 איך זה הגיוני?
אם הלכת לישון בשמונה בערב קמתי בשמונה בבוקר כמה זמן ישנתי?