3 תשובות
חחח כל כך
זה מלחיץ אותנו די כבר
לך לא מפריע יופי אבל יש כאלה שזה מלחיץ אותם אני שמרתי אתמול על אחותי הקטנה וזה קשה כי היא התחילה לפחד שזה יהיה חזק יותר והייתי צריכה להרגיע אותה
אנונימית
כל כך, פוסיז שחושבים שעזריאלי תתמוטט ו3 מיליון ימותו