8 תשובות
מהשעמום
בהצלחה!
מלסיים עם הבגרות בפיזיקה, בהצלחה אגב :
בהצלחה !! שיצא לך כמו שאת רוצה
קולולולולו
אנונימית
גם אני סבלתי מכאבים ובחילות וכו אבל זה שווה את זה
עשיתי ויצא תוצאה מדהימה
איזה כיף לך מלא מזל טוב!!
אנונימית
באותו הנושא: