תשובה אחת
אם זה באמת קרה...עצוב לי עכשיו מאוד:(
הייתי לוקחת ולא מחזירה אותו בכלל!!!
ואם אין באפשרותך לעשות זאת תתקשרי לתנועה לחיות לחיות ותספרי להם על המקרה.
את בטוחה שזה הכלב?
הייתי לוקחת ולא מחזירה אותו בכלל!!!
ואם אין באפשרותך לעשות זאת תתקשרי לתנועה לחיות לחיות ותספרי להם על המקרה.
את בטוחה שזה הכלב?
באותו הנושא: