תשובה אחת
אם זה באמת קרה...עצוב לי עכשיו מאוד:(
הייתי לוקחת ולא מחזירה אותו בכלל!!!
ואם אין באפשרותך לעשות זאת תתקשרי לתנועה לחיות לחיות ותספרי להם על המקרה.
את בטוחה שזה הכלב?