9 תשובות
דפוקה ומיושנת.
שאני לא מסכימה איתו אבל זאת דעתו.
מצד אחד זה אחלה שטרנסג'נדרים יכולים להיות מי שהם ולשנות את המין
מצד שני .. זו הפרעה נפשית?
לא יודעת מה לחשוב עלזה
. .
ניטרלית
שאוליי הוא צודק אבל להרבה מהאנשים הניתוח שינה לגמריי את החיים ועזר להם לקבל את עצמם אז למה לבזבז את כל החיים בטיפולים פסיכולוגיים עד שתצליח להדחיק את מה שאתה באמת רוצה ומרגיש מבפנים. הם מנסים להתאבד בגלל החברה שלא מקבלת אותם והחיים הקשים שנוצרים מזה.
כיאילו לא יודעת יש מצב שאני טועה אני לא פסיכולוגית או משו.
הבעיה היחידה בכל מה שהוא אמר עד כה, זה שהוא לא ציין את העובדה שדיכאון והרבה בעיות נפשיות שיש לטראנסים זה תוצאה מתגובות החברה למיניות שלהם. כאילו, אם מישהו חווה כל החיים שלו השפלות מצד האנשים בסביבתו, הגיוני שהוא יסבול מבעיות נפשיות, לא?
נשמע הגיוני..
הוא 100% צודק
אנונימי
הוא צודק. הביא נתונים והכול - זו לא דעה מול דעה, זו דעה לא מבוססת, מול המציאות.