4 תשובות
מחזיקות.. למה לא?
כן יש קולות
יש כאלה שיש אצלם ויש כאלה שלא
הבנתי שקולה(החברה המרכזית למשקאות משהו כזה) מחזיקה נתח גדול מהמשקאות הנמצאות בארץ
וכאשר אתה סוגר עם קוקה קולה אתה תקבל הטבות וכל מיני אם אתה לא תביא חברות אחרות
הבנתי שקולה(החברה המרכזית למשקאות משהו כזה) מחזיקה נתח גדול מהמשקאות הנמצאות בארץ
וכאשר אתה סוגר עם קוקה קולה אתה תקבל הטבות וכל מיני אם אתה לא תביא חברות אחרות
או שהתכוונת לכל סוגי הקולה כמו פפסי rc וכל אלה ברוב המקומות יש מינימום סוג אחד של קולה
באותו הנושא: