3 תשובות
לא ניסתי
שואל השאלה:
אם היה לי חברים..
אם היה לי חברים..
אנונימית
פעם בניתי אומגה עם חברים ואז חברה ניסתה והיא נפלה חחח
כמה שנים אחרי זה עשיתי עם אבא שלי והיה כיף, הוא מבין בזה יותר מילדים מן הסתם, הוא פעם היה עושה מלאא סנפלינג וזה...
כמה שנים אחרי זה עשיתי עם אבא שלי והיה כיף, הוא מבין בזה יותר מילדים מן הסתם, הוא פעם היה עושה מלאא סנפלינג וזה...
באותו הנושא: