8 תשובות
הכרתי כמה שעשו והם אמרו שזה כואב רק לשנייה אבל כן יש לחץ באזור אחרי זה איזה רבע שעה....לגבי החישוק אין לי שמץ
{zZ
כשאני עשיתי לא כאב לי, אי אפשר להגיד לך אם זה כואב כי כאב הוא סובייקטיבי ומה שיכאב לך לא יכאב לי ולהפך. אפשר לשים ישר חישוק, עדיף שלא. זה חישוק רפואי ענק ובצבע בכלל לא יפה.. באמת שכדאי לך לשים נקודה קטנה ויפה ואז להחליף לחישוק
ועדיף לך גם לעשות עם מחט, זה הרבה יותר סטרילי והרבה פחות מזיק
עם מחט כאב לי ל3 שניות ואז בכלל לא
אני שמתי ישר חישוק אמרו לי שזה יהיה עבה ולא צמוד אבל זה נראה יחסית סבבה
זה עובר הכאב,כמה דק זה כואב ואז את כבר לא מרגישה מקסימום בערך יום לא לגעת בזה כי זה ניראלי יכאב לך.
זה כואב ממש לכמה רגעים כשעושים את זה...זה שווה את זה.יש מקומות שאפשר לעשות ישר חישוק,זה פשוט תלוי במקום.
שואל השאלה:
וכמה זה עולה בערך?
לי עלה 250
באמת שזה תלוי