5 תשובות
אקמול.. (:
תרגישי טוב מותק (:
תרגישי טוב מותק (:
למרות שחם, בקבוק של מיים חמים על הבטן מאוד עוזר.. גם מקלחת חמה, אדוויל (לי הוא הכדור היחיד שבאמת עובד) ותנסי לזוז כמה שפחות.:)
זה יעבור לך, בכל מקרה את יכולה לקחת כדורים למחזור..
אני לוקחת כדורי אוודיל.. זה עוזר ומרגיע את הכאב
אדקס יעזור לך מאוד!
(תבדקי שאת לא רגישה לו)
(תבדקי שאת לא רגישה לו)
באותו הנושא: