התחברות
הרשמה
אני צריכה לצאת לצלם מחר, ואין לי אובייקטים.. איך לשכנע את אחים שלי לבוא איתי ולהצטלם?
3 ביולי 2018, 15:28
שכנוע
צילום
טיול
משפחה
צילום דיגיטלי
2 תשובות
תציעי להם דברים שאת יודעת שהם רוצים בתמורה, בעיקרון זה תלוי במה הם רוצים, אבל אפשר אוכל, שתתני להם כמה תמונות וכאלה, בהצלחה.
ח
חולת מוזיקה!
תביאי ממתקים
Y
Your toy
באותו הנושא:
מי מתנדב לצלם את הירח ולהעלות לטובת אלו שלא יכולים לצאת לראות?
שיט מה אני עושה נכנסתי לשיחה עם הקראש שלי רשמתי "אני אוהבת אותך" ורציתי לצלם לחברה ולרשום הלוואי היה לי אומץ לשלוח אבל זה לחץ על שלח מה לעשות איך לצאת מזה?
תציעו לי אנשים או דברים לצייר, אבל אובייקטים קלים
יש איזו מטלה שאני צריכה להגיש והיא: לצלם את התמונה שמשקפת מהו בית ספר לדעתך? מה אני יכולה לצלם?
דברים שרק אובייקטים דוממים מבינים?
מה הפירוש של המילה אובייקטים? (בפשטות).
אני צריכה לשלוח בסנפאצט שאני בבית חולים משהו כזה אבל אין לי איך לצלם כי אני לא באמת שם.. מה אפשר לעשות?
רעיונות לסרט גמר של כיתה יב', אני צריכה לצלם סרט באורך של 10-15 דקות ואין רעיון מה לצלם אני אשמח לרעיונות :)
איך אני יכולה להקליט וידאו או לצלם במחשב נייד עם מצלמה? אני צריכה איזה תכנה?
צילום אובייקט עם רקע מטושטש - איך לעשות אפקט פוקוס על אוביקט ושהרקע יהיה ללא פוקוס?
אני צריכה לצלם סצנה בקולנוע של דקה עד שתיים יש למישהו רעיון (לא דוקומנטרי)