6 תשובות
אל תשימי מלח ופלפל
תכסי אותו ותשימי במקרר
תכסי אותו ותשימי במקרר
יש דבר כזה מקרר זה חדש
שימי במקרר
לא לשים תבלינים ורטבים, לכסות ולשים במקרר
לימון
לשמור בקופסה אטומה עם סגירת וואקום (כמו lock lock נגיד), לא לתבל ולשים במקרר.
אם יש לסלט רוטב כדאי לשמור אותו בכלי נפרד ולשים לפני שרוצים לאכול, אחרת הירקות סופגים את הרוטב ונהיים רכים וסמרטוטיים
אם יש לסלט רוטב כדאי לשמור אותו בכלי נפרד ולשים לפני שרוצים לאכול, אחרת הירקות סופגים את הרוטב ונהיים רכים וסמרטוטיים
באותו הנושא: