7 תשובות
1.70
את תיתקלי גם בדוגמניות מסלול בגובה 1.70 (ולא ניתן לקחת פחות מזה)
עוד 9 סנטימטר אני 1.70! אני בכיתה ז' 1.61
אנונימית
חחח אנונימית תביאי כיף אני בול כמוך
1.65
ST.
הכול זה עיניין של יחס.. אם ישלה חבר גמד היא תרגיש גבוהה תמיד.
1.70+
1.70