אני מפחדת שלא חיטאתי טוב תנזם באף ועכשיו תהיה לי גולה
היה לי דם שנשאר מכשעשיתי אז התקלחתי וכשיצאתי ניקיתי עם מקל אוזנים במים והזזתי תעגיל וניקיתי גם מבפנים. ואז השפרצתי ויטה מרפן על מקלון וניקיתי בפנים ואז סובבתי תעגיל חזרה והשפרצתי את זה מבחוץ על החור עצמו. זה בסדר? פשוט כואב לי מסביב מבחוץ