4 תשובות
לא בטוחה שיש את זה בגאלקסי אבל תחפש בהגדרות>שיחה
ErO
me?
שואל השאלה:
שמתקשרים פשוט זה אומר את השם של המחייג
אנונימית
שואל השאלה:
לא.
הכוונה שזה יומר את השם ממש כמו באייפון
אנונימית