4 תשובות
לא בטוחה שיש את זה בגאלקסי אבל תחפש בהגדרות>שיחה
me?
שואל השאלה:
שמתקשרים פשוט זה אומר את השם של המחייג
שמתקשרים פשוט זה אומר את השם של המחייג
אנונימית
שואל השאלה:
לא.
הכוונה שזה יומר את השם ממש כמו באייפון
לא.
הכוונה שזה יומר את השם ממש כמו באייפון
אנונימית
באותו הנושא: