3 תשובות
מסתבר שהכניסו לios5 ומעלה כבר מובנה בתוך המכשיר ללא טוויק (;
הגדרות > כללי > נגישות > תפעילי את "הבהוב בעת התראה"

יש לזה טוויק, שנייה אני אחפש לך את שמו (:
"הבהוב בעת התראה..."