3 תשובות
מסתבר שהכניסו לios5 ומעלה כבר מובנה בתוך המכשיר ללא טוויק (;
הגדרות > כללי > נגישות > תפעילי את "הבהוב בעת התראה"
הגדרות > כללי > נגישות > תפעילי את "הבהוב בעת התראה"
יש לזה טוויק, שנייה אני אחפש לך את שמו (:
"הבהוב בעת התראה..."
באותו הנושא: