התחברות הרשמה

אני אנונימוס ומה יש לכם להגיד על כך

אני אנונימוס ומה יש לכם להגיד על כך
24 ביוני 2018, 19:06
האקריםאנונימוסאבטחההודעותהתחלות    
2 תשובות
רוצה כיף? מה יש לי להגיד על זה
L
Liam26
מדהים.
P
Pickin it up
באותו הנושא:
החלטתי שמחר אני הולך להגיד לה שאני אוהב אותה, איך בדיוק להגיד את זה?
מה עדיף - לנתק קשר בלי להגיד כלום או להגיד לה שהיא מכוערת ואז לנתק קשר?
זה מוזר שאני שונא להגיד "אחי" לבנים אבל אוהב להגיד "אחותי" לבנות?
איפה יש מסכות אנונימוס לקנייה?
איך אני יכול להתחפש לאנונימוס?
למה אף פעם אי אפשר להגיד יפה לגבר (בצורת הזכר) ולהגיד לאישה חתיכה?
אנונימוס הם אנשים רעים?
מה כדאי להגיד לנירולוג ומה לא כדאי להגיד בשביל לקבל רטלין?
מה ההבדל בין להגיד want ללהגיד wanna?
חברה רוצה לבוא אליי ואני לא רוצה לא נעים לי להגיד לה לא מה להגיד לה?
לדוברי אנגלית: אם אני רוצה להגיד "מופחת סוכר" באנגלית, האם ניתן להגיד sugar reduced?