4 תשובות
לא כולם אבל כן לפעמים,כמו כל בן אדם שמתלהב ומתגאה במשהו שהוא טוב בו
מה זאת אומרת פוזה של חיים בסרט?
אני גם סקייטרית ...
אני גם סקייטרית ...
אנונימית
שואל השאלה:
^כאילו יש אבל לא כולם, כאילו לא יודעת ממש מתלהבים מעצמם יותר מבן אדם שלא מתעסק בזה,
לדוגמה רובם הולכים במקום שאני נמצאת עם חולצות של להקות וכששאלתי אותם אם הם יודעים מי אלה בכלל הם אמרו שלא , ונגיד כאילו ממש מנסים להרשים ולהיות מעל כולם ,
ככה זה מצטייר אצלי מהעיר שאני בה
^כאילו יש אבל לא כולם, כאילו לא יודעת ממש מתלהבים מעצמם יותר מבן אדם שלא מתעסק בזה,
לדוגמה רובם הולכים במקום שאני נמצאת עם חולצות של להקות וכששאלתי אותם אם הם יודעים מי אלה בכלל הם אמרו שלא , ונגיד כאילו ממש מנסים להרשים ולהיות מעל כולם ,
ככה זה מצטייר אצלי מהעיר שאני בה
אנונימית
הם לא מנסים להיות מעל כולם לפי דעתי פשוט יש להם המון ביטחון עצמי
אנונימית
באותו הנושא: