5 תשובות
זה נורא
זה כמו שאדם יתחיל להרביץ לעצמו ברחוב..זה נראה לך סביר? גם אם זה עושה לו טוב...בטוח יש דרך אחרת
אנונימי
הבעיה מתחילה כשזה מתחיל להיות כרוני.
בהתחלה זה רק מעביר את הכאב אבל זה נהיה יותר ויותר גרוע
מחתך קטן זה עובר לחתיכת ורידים
פשוט עדיף שלא תעשי את זה זה סתם פוגע בעצמך באמת ..
בהתחלה זה רק מעביר את הכאב אבל זה נהיה יותר ויותר גרוע
מחתך קטן זה עובר לחתיכת ורידים
פשוט עדיף שלא תעשי את זה זה סתם פוגע בעצמך באמת ..
אין לי דרך להבין אותך.
שזה פוגע בך וממכר ואת חייבת להפסיק עם זה דחוף זה לא הדרך לפתור דברים ולחיים
באותו הנושא: