5 תשובות
טיקים, תנועות בלתי רצוניות של הגוף, לכל אחד יש את זה בשלב מסוים בחיים
אבל באמת שאין לך למה להילחץ, זה דבר נורמלי, אבל אם זה כואב לך, מציק לך ממש תלכי לרופא ואולי יש משהו שעוזר לזה או משהו... אני לא מבינה בזה ככ
מגנזיום נראלי
לפעמיים גם קןפצת לך העין?
לפעמיים גם קןפצת לך העין?
שואל השאלה:
מזה
מזה
אנונימי
גם לי יש את זה לפעמיים.
אין צורך להילחץ
אין צורך להילחץ
באותו הנושא: