אני אוהב את החברה שלי מאוד וגם היא אותי ואנחנו באותו גיל בני 18 סיימנו "יב" אז ההורים שלה לא יודעים שיש לה חבר ואם ידעו לא יסכימו אז בקיצור בגלל שאנחנו באותו גיל אני מפחד שבעתיד יהיה קשה שנהיה ביחד כאילו אני צריך ללמוד וגם היא אז ההורים שלה אמרה לי שהם רוצים אותה להתחתן שתהיה בת 22 או 23 או פחות וגם אני לא יודע אם ההורים שלי יקבלו אותה גם אז אני מפחד לפגוע בה בעתיד את יכולים לעזור לי בה לעשות אני ממש לא רוצה לפגוע בה כי היא ממש חומדה ואני מת עליה ותודה !!