7 תשובות
אני לא חושב שהתבגרתי במיוחד..
אולי טיפה.
אולי טיפה.
פחות מתרגשת יותר עצובה מזה שהזמן טס
לא.
אנונימית
כן מאוד
לא, אבל אני מרגיש שיש לי חברים שהתבגרו, בגרות זה לפי גיל ובגלל שנשארתי שנה בגן אני לא מרגיש את זה כי עברתי את הגיל
וואו כן השתנתי רצח בשנה הזאת ברמה שאני כבר לא אותו בן אדם
בעיקרון גם כל החברים שלי השתנו כולם פתאום התבגרו כזה (באופי)
בעיקרון גם כל החברים שלי השתנו כולם פתאום התבגרו כזה (באופי)
כן כלכך השנה הזאת הייתה כמו חמש שנים
באותו הנושא: