6 תשובות
תגידי לה שזה בס''ה כלבה
אנונימי
אז אני מבינה שלך אף פעם לא היה חיה שנקשרת אליה ומתה כי את לא מבינה בזה כלום
(דיברתי אל זאת שענתה לפניי )
להגיד לה שתשמור את הדמעות כי יהיו צרות יותר גדולות... בס"כ להגיד לה שהכל בסדר וזה לא נורא
אנונימי
תגידי לה שהיא בטח במקום טוב יותר בשמים:)
תקני לה מתנה.. כלבה חדשה
באותו הנושא: