10 תשובות
כנראה קשה כמו תמיד . משום מה לא ממש למדתי, ואני לא ממש בלחץ גם חח.
בהצלחה לנבחנים!
בהצלחה לנבחנים!
בהצלחה!
יהיה מאתגר מאוד ושיהיה בהצלחה :)
הולך להיות קשה
נקווה לפחות לעובר
בהצלחה לכולם:)
נקווה לפחות לעובר
בהצלחה לכולם:)
קשה! לשון זה קשה ומבלבל
בהצלחה ! קטן עליכם!!
חורף היה קשה ממש אז קיץ יהיה קל זה תמיד ככה בהצלחה:)
אני מקווה שיהיה יחסית קל כי שנה שעברה היה ממש קשה וכל המורים של לשון "צעקו" על משרד החינוך אז אולי עכשיו הם יתחשבו...
שיהיה הוגן בעזרת השם
מקווה שיהיה קל, לפחות לא יותר קשה מהרמה של המתכונת
באותו הנושא: