4 תשובות
בס"ד
"נפלה עטרת ראשנו..."

עדיף פס גשר לחצי אוטו'
בהצלחה
אני משתמש בפס גישור ראש שקט ועבודה קלה
גישור חוט לחוט זו שיטה ישנה וכבר לא בשימוש. הכי טוב זה פס עם שיניים. זה גם יותר בטיחותי וגם יותר נוח לשימוש
ברור שבפס גישור עדיף להשתמש