תשובה אחת
אני חושבת שעדיף שתלמד לתכנת ותבנה אותה בעצמך. זה לא חייב להיראות טוב ולא חייב להכיל הכל, אבל ככה, אם תרצה להציג אותה, יהיה לך יותר קל.
או שפשוט תתכנת אותה בעצמך מההתחלה עד הסוף.
ואם הבעיה זה למצוא איך לתכנת אפליקציות, יש המון מידע באינטרנט.