9 תשובות
אנטישמיות
היא לא עברה את השלבים המוקדמים
כי היא לא עברה מה הקשר אנטישמיות
כי הכדורגל הישראלי לא היה מספיק אוב ולא עבר את המוקדמות, אין קשר לאנטישמיות
כי אנחנו לא מספיק טובים
עושים משחקים מוקדמים לכל המדינות, ונבחרת ישראל גרועה ביותר ממש גרועה שהיא לא מנצחת את המשחקים האלה ולכן לא במונדיאל
כי אנחנו גרועים רצח
יש מוקדמות
ובמוקדמות אנחנו מתחרים נגד אירופה
וכל הטובים שם.. ואנחנו כאלה גרועים בכדורגל
כי הם לא טובים... לא כל דבר זה גזעני