4 תשובות
כי אין בישראל קבוצות שמשקיעות מספיק בשחקנים
אנונימי
נו מה יהיה איתכם? מה עכשיו השנאה כאן לישראלים? הם הכי טובים בעולם גם בכדורגל
ישראל שיחקה לפני המונדיאל והפסידה ולכן לא עלתה למונדיאל.
יש תחרויות של מוקדמות אליפות העולם, ישראל לא עלתה
באותו הנושא: