4 תשובות
יש מועד חורף או קיץ לבגרויות אז בטח גם לזאת, רק צריך להרשם לזה
בהצלחה
אמור להיות
ErO
חייב להיות
לפחות כמה שאני יודע, אין מועד ב' באותו מועד.
אבל יש בחורף ובקיץ הבאים.