6 תשובות
לכי קחו משבאלך ותלכי, הוא לא יזכור את זה מחר בבוקר (;
שואל השאלה:
זה לא שאני שמנה, אני רזה רצח, אפילו הייתי פעם אנורקסית, אני לא רוצה להראות שמנה
אנונימי
לכי לאכול ושיקפוץ לך!
את רזה, ואת יודעת את זה! אל תשימי על אחרים ואל תשתני בשביל אפ'חד!
אל תאכלי! עכשיו 3 בלילה את יודעת כמה זה משמין?
מה הקשר לאחיך החורג?
אם את רוצה לאכול תאכלי
השמנה זה כבר משהו אחר
תאכלי יוגרוט, פרות, ירקות ומחר תאכלי תבורקסים
ואחריי זה תעשי הליכה רגלית
או שתאכלי פחות בצהריים כדאיי שהמאזן קלוריות יהיה שווה
באותו הנושא: