13 תשובות
תקחי משהו ותאכלי בחדר
לכי תאכלי פשוט, את לא צריכה להתבייש
אל תרעיבי את עצמך, קחי תאוכל לחדר
תלכי, תכיני לעצמך אוכל ותאכלי.
כאילו שחברה שלו תעשה לך משהו.
מה הבעיה, זה הבית שלך
אנונימית
אין לך ממה להתחבא, זה הבית שלך - תאכלי בנוח.
ואת תמיד יכולה לקחת את האוכל לחדר..
אין לך מה להתבייש זה הבית שלך, תרגישי חופשי אל תרגישי כבולה, אם זה ממש מפריע לך ואת לא יכולה לאכול מולם בכלל, אז תקחי לחדר את האוכל ותאכלי שם.
מה זה קשור? במקרה הכי גרוע תאכלי בחדר או משהו. אני בטוחה שהם יבינו גם אם תאכלי במטבח. את בן אדם ובני אדם צריכים לאכול. זה טבעי
שואל השאלה:
אבל לקחת את האוכל לחדר יראה רע
אה רגע גם הם באים לאכול עכשיו אז זה בסדר, תודה לכולם!
אנונימית
אני מבינה אותך
גם אני פעם התפדחתי כשחברות של אחותי באו
פשוט תיקחי אוכל ותאכלי שם במטבח- ואחכ שימי בכיור ותלכי
זה לא מוזר..
בתיאבון ^_^
זה הבית שלך. תאכלי.
בתאבון ;)
שואל השאלה:
תודה ^.^
אנונימית
באותו הנושא: