5 תשובות
כן מאוד
כן כי אין טלפון ולא מחשב ואין לחץ
אנונימי
הרבה אומרים שכן,בכללי זה מנתק אותך מכל הבעיות.
תלוי איך שומרים אותה. דוד שלי למשל מסורתי, ויכול לא לשמור שבת - אבל הוא בחר לשמור, והוא אומר שזו ההרגשה הכי מדהימה שיש לו מכל השבוע. יום אחד להתנתק מהכל ולהיות עם המשפחה, גורם לו להנאה ממש.

אני לעומת זאת - שומרת, אבל בגלל שאני לא מחוברת אז אני לא כל כך מתלהבת משבת. בעבר היו רגעים שרציתי שהשבת תשאר איתי לאורך כל השבוע (מתגעגעת לתחושה הזו)...
אנונימית
לא,מניסיון.זה דיכוי אחד גדול..
באותו הנושא: