התחברות
הרשמה
האם זה הגיוני להרגיש יותר בחיים בחלומות שלי מאשר במציאות?
7 ביוני 2018, 17:34
חלומות
מציאות
הרגשה
תשובה אחת
כן.
לפעמים גם אני מרכישה ככה.
א
אסלה
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שלא החלפתי איתו כמעט מילה בחיים?
משעמם לי בחיים כל הזמן אני מרגישה שאני רוצה שיקרה משהו מה אני יכולה לעשות כדי להרגיש יותר שלמה עם עצמי ופשוט להרגיש טוב?
הגיוני להרגיש כאב פיזי בגלל כאב נפשי?
זה הגיוני שנולדתי בישראל וכל החיים דיברתי עברית אבל יותר קל לי לדבר אנגלית?
איך להרגיש יותר חייה ומחוברת למציאות?
זה הגיוני שחבר שלי גורם לי להרגיש טוב, הרגשה טובה בלב, חמימות, ביטחון גם ואני יותר שמחה גם כשאני לא איתו?
הגיוני שאני הפסקתי להרגיש לחבר שלי משהו?
הגיוני שלפעמים אני אוהבת להרגיש מדוכאת?
זה הגיוני שאני אוהבת להיות לבד ולא להרגיש לבד ?
זה הגיוני שמישהו יודע מה הפגמים שלו ויורד על אחרים באותה נקודה בשביל להרגיש יותר טוב עם עצמו?
הגיוני שאני רוצה להרזות רק כדיי ללבוש בגדים צמודים וחולצות בטן:|? כאילו כמובן רוצה להרזות כדיי להרגיש יותר טוב...