13 תשובות
שואל השאלה:
אז אני לא אוכל עוד היום תודה :)
אני אשמור על זה ככה
אז אני לא אוכל עוד היום תודה :)
אני אשמור על זה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
הכול בסדר
יש לי אנרגייה בינתיים
ואתמול אכלתי יותר מידי
אולי עדיף שאני אשאיר את זה ככה כדי שלא אשמין
הכול בסדר
יש לי אנרגייה בינתיים
ואתמול אכלתי יותר מידי
אולי עדיף שאני אשאיר את זה ככה כדי שלא אשמין
אנונימית
שואל השאלה:
1000 קלוריות בערך
1000 קלוריות בערך
אנונימית
שואל השאלה:
הכול בסדר
תודה❤
הכול בסדר
תודה❤
אנונימית
את צריכה יותר דיאטנית
שואל השאלה:
אני לא רוצה ללכת לדיאטנית
אני לא רוצה ללכת לדיאטנית
אנונימית
דיאטנית תעשה רק טוב מאשר לאכול קצת קולריות
יש אנשים עם גוף פצצה שאוכלים 2000-3000 קולריות ביום
יש אנשים עם גוף פצצה שאוכלים 2000-3000 קולריות ביום
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכולה ללכת
לא מבחינה נפשית ולא מבחינה כספית..
אני לא יכולה ללכת
לא מבחינה נפשית ולא מבחינה כספית..
אנונימית
למה לא?
שואל השאלה:
אני לא יכולה מבחינה נפשית
אני לא אחזיק את הדיאטה וזה סתם יהיה בזבוז כסף
אני לא יכולה מבחינה נפשית
אני לא אחזיק את הדיאטה וזה סתם יהיה בזבוז כסף
אנונימית
זה לא יהיה בזבוז זמן ואת כן תצליחי להחזיק את הדיאטה הזו וגם לא יהיה בזבוז של כסף, את יכולה לעשות את זה. פשוט נסי להיות סבלנית ולהתמיד בזה, זה אורח חיים בריא ותקין , זה טוב יותר מכל הרעבה עצמית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה..
אני כול הזמן נכשלת
אני לא מצליחה..
אני כול הזמן נכשלת
אנונימית
זה בסדר אבל אסור לך לוותר, כל התחלה קשות אחר כך קל יותר, נסי לפתח שליטה עצמית ודחיית סיפוקים .את יכולה להצליח בזה, פשוט תעשי כמה שאת יכולה.
באותו הנושא: