10 תשובות
1000+
הרבה
מי מתעסק בקלוריות ביצימנן
המון קלוריות ולא רק במקס ברנר. משמין עם הרבה קלוריות סוכר ועוד ועוד
אין לי מושג אבל המון. וזה בכלל לא טעים שם