8 תשובות
צודקת.
אני כן, אבל לדעתי יפה יותר וקל יותר זה לא להיות הכי צנועה בעולם...xd
אני לא אומרת שאני מעדיפה אי צניעות, אל תביני אותי לא נכון-אבל להרבה בנות זה קשה... במיוחד שהרוב חילוניות... זו דעתי...
אבל צניעות זו הדרך הנכונה! (אומנם לא הכי יפה בכמה מקרים אבל בכל זאת...xd)
פחח תהיי צנועה בכיף רק אל תכריחי אחרים!
אנונימית
שואל השאלה:
צניעות לדעתכם זה ללכת עם ארוך וחצאיות אז לא צניעות היא לדעת לשמור על עצמך ואני לא אומרת לכם עכשיו לעשות את זה אני רק אומרת שבת מלך צריכה לדעת לישמור על עצמה מכל הבחינות לא רק על לבוש גם זה חשוב אבל..
שואל השאלה:
ואני לא מכריחה אף אחד אני רק אומרת
אז אני הכי מסכימה שיש!!
אני חושבת שאת צודקת בגדוול!