2 תשובות
יש להם משהו מיוחד מאוד שנקרא אמונה.
תקשיבי, מחשבה יוצרת מציאות. תחשבי על זה, תקווי, תתסכני לכי על זה! והכי חשוב תאמיני בעצמך :)
תקשיבי, מחשבה יוצרת מציאות. תחשבי על זה, תקווי, תתסכני לכי על זה! והכי חשוב תאמיני בעצמך :)
כל הכבוד על האמונה שלהם עבורך אבל זה לא קשר בריא אם היית בת 20 והוא 24 זה היה מתאים אבל כרגע את בבית ספר והוא את יודעת איפה הוא כי לי אישית אין מושג.
באותו הנושא: