8 תשובות
תגידי קודם לחבר שלך, שידע על זה
אולי הוא יבין
אולי הוא יבין
לספר לחבר שלך שאת יוצאת עם ידיד
וזהו, זה לא בגידה.
צאי תהני
וזהו, זה לא בגידה.
צאי תהני
לא בגידה בכלל, ממתי אסור להיות בקשר חברי עם אנשים מהמין השני?
אני רואה את זה כרמה מסוימת של בגידה, תגידי לחבר על זה בצורה קלילה ואם הוא מביע התנגדות אז לוותר. אם הוא מבין אותך ולא אכפת לו לכי
תעשי את השיקולים שלך ותעשי מה שנוח לך לעשות .
חחח מה איך זה בגידה בדיוק? ממש אבל ממש לא. הכל בסדר:)
ממש לא בגידה
את בסך הכל מבלה איתו בתור ידיד, כמו שאת מבלה עם חברות
את בסך הכל מבלה איתו בתור ידיד, כמו שאת מבלה עם חברות
אנונימית
בגידה זה ברגע שיש משיכה מינית, רגשות, או אקט מיני.
ואין את זה , על פי דבריך , ולכן הוא כמו חברה .
אבל חשוב לא להסתיר מהחבר.
ואין את זה , על פי דבריך , ולכן הוא כמו חברה .
אבל חשוב לא להסתיר מהחבר.
באותו הנושא: