5 תשובות
זה בסדר את שיקרת כדי שהיא לא תיפגע :-)
תגידי לה ותקווי שהיא תבין
תלוי עד כמה זה חמור.
אם נגיד חבר שלה בוגד בה ואת לא רוצה שהיא תיפגע אז זה ממש לא בסדר ואת חייבת לספר לה, אבל אם נגיד סתם השמלה שלה היתה מכוערת לדעתך ואמרת לה שהיא יפה כדי לא לפגוע בה אז הכל טוב.
אם נגיד חבר שלה בוגד בה ואת לא רוצה שהיא תיפגע אז זה ממש לא בסדר ואת חייבת לספר לה, אבל אם נגיד סתם השמלה שלה היתה מכוערת לדעתך ואמרת לה שהיא יפה כדי לא לפגוע בה אז הכל טוב.
אני עשיתי את זה גם לול
אבל לא הצלחתי לשמור אתזה יותר אז סיפרתי לה (אני כזאת זה לא קשור להרגשה רעה)
אבל לא הצלחתי לשמור אתזה יותר אז סיפרתי לה (אני כזאת זה לא קשור להרגשה רעה)
שואל השאלה:
חס ושלום חבר בוגד,הרבה הרבה פחות גרוע מזה חח,שקר לגמרי לבן
חס ושלום חבר בוגד,הרבה הרבה פחות גרוע מזה חח,שקר לגמרי לבן
אנונימית
באותו הנושא: