5 תשובות
איזה שאלות היו לך???????????
מה בחרת בסוף? מקווה שהתקבלת. ובהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
לכל מי שעדיין בעניין אז התקבלתי! אבל לתפקיד שיש בשינוי
אם לא ידעתם יש חלק מהסניפים שיש להם שינוי שיהיו קבוצות חניכים אבל של ילדים בכיתות ד-ו
ובקבוצות יהיו כמה ילדים עם צרכים מיוחדים אבל בתפקוד גבוהה
ובקיצור קיבלתי את התפקיד להיות מדריכה לתפקיד הזה
אנונימית
לנו אין תפקיד כזה בסניף לפי מה שאני יודעת, בכל מקרה גם התקבלתי לרכזת תקשורת
אנונימית
מזל טוב! אני התקבלתי כרכזת שכבה צעירה ז-ח, אבל זה מוזר שעשו לך בראיון לכתוב פעולות. אבל מגניב בהצלחה