2 תשובות
אני נבחן רק שנה הבאה, לדעתי כדאי קודם לשנן את כל המושגים/כל מה שצריך ולהתחיל לתרגל דרך בגרויות משנים קודמות. זה מקצוע שככל שאתה מתרגל- אתה לומד באופן יותר טוב.
לדעתי הכי טוב זה לעבור על כל הספר/המיקודית
ואחר לעבור על המחוון ולראות שאת יודעת הכל.
ואם יש זמן לעבור על שאלות בגרות.
אם אין לך זמן, תעברי רק על המחוון בצורה טובה
בהצלחה(:
ואחר לעבור על המחוון ולראות שאת יודעת הכל.
ואם יש זמן לעבור על שאלות בגרות.
אם אין לך זמן, תעברי רק על המחוון בצורה טובה
בהצלחה(:
באותו הנושא: