12 תשובות
שהמחשבות תמיד נודדות ואף פעם אי אפשר להתרכז במשהו אחד
מעצבן מעצבן ממש
מעצבןן אני מעופפץ כל הזמן , לא מתרכזת בשיעור, אני לוקחת כדור שיש לו ץופעות לוואי נוראיות וזה מעצבןן אבל יש בזה גם משהו כיף כי כשאני עצבנית אני יכולה להתנתק ולא להקשיב לאף אחד
אבל זה מחרפן
שואל השאלה:
כל המדהימים שאשכרה עונים.
תודהה לכולם

אבל תקראו שניה את הפירוט... חחח אני רוצה להבין איך אני מסבירה את זה לאדם שאין לו.
אנונימית
תגידי שזה חרא בלבן
שאתה לא מסוגל להתרכז בשום דבר בלי כדור שהוא בעצם סמים שגורמים לך למלא תופעות לוואי ולי אישית חש גם היפראקטיביות אז אני לא מסוגלת לשבת בשקט בלי לזוז ורוב הפעמים כמעט אף טחד לא מבין אותי
פעם חברה שלי שאלה אותי והסברתי לה שזה כאילו שאת מנסה להתרכז במשהו ואת מרגישה תוך כדאי שמתפוצץ לך המוח ושאת לא יכולה לשבת וללמוד לבד כי יש מלא דברים אחרים שיוציאו אותך מריכוז שאת לא יכולה לקרוא משהו ופשוט להבין אותו אחרי הפעם הראשונה שקראת
זה לא בעיה להסביר את זה
שואל השאלה:
היא הבינה מזה משהו? (ואני מדברת על הבינה באמת?)
אנונימית
מי הבינה?