3 תשובות
תיכנס לרשימת הזמנות שלך בחשבון האיביי. יש שם אופציה להתכתב עם המוכר של המוצר.
תרשום לו מכתב באנגלית שהחבילה שהזמנת לא מגיעה כבר חודשיים.
בדרך כלל הם עונים תוך יום יומיים והם נורא אדיבים.
תנסה לסדר את זה מול המוכר, ומקסימום אם לא הולך מולו תפנה למערכת של איביי שיעזרו לך.
יש להם מדיניות מאוד רצינית של החזרת כסף וכו'.
תשלחי להם הודעה
שואל השאלה:
שלחתי הודעה
באותו הנושא: