התחברות הרשמה

מה החיסרון הכי משמעותי בשבילכן בחבר שלכן?

שאלה לבנות
שלי זה שהוא גר רחוק..
27 במאי 2018, 16:03
חסרונות    
תשובה אחת
שהוא דמיוני
אנונימית
באותו הנושא:
מה החיסרון הכי משמעותי בחברה שלכם?
מהי המילה* עם הכי הרבה משמעות בשבילכם?
מה החסרונות בלהיות שמנה, ומה החסרונות בלהיות רזה?
בנות אתן מעדיפות מישהו שהיה בקרבי, או שזה לא משהו משמעותי בשבילכן?
מה היא משמעות החיים? בשבילכם או בכללי (תרחיבו)
אין לי קעקועים ואני רוצה לעשות אחד עם הרבה משמעות בשבילי..
יש לכם שיר שהוא משמעותי בשבילכם?
איזה חסרונות ואיזה יתרונות יש בחבר?
כרגע אין לי ממש משמעות לחיים. אין לי המון חברים או חבר או תחביב, אין הרבה "פואנטה" או בשביל מה/מי לקום בבוקר.
אני וחברה שלי מתלבטות אם להתחפש ביחד או לא, אפשר יתרונות וחסרונות לתחפושת זוגית?
מה הכי טוב להגיד בראיון עבודה מה החיסרון שלך? או מה החיסרון שהמעסיק הקודם שלך היה אומר עליך?