התחברות
הרשמה
מזה סימסימי ולמה כולם אומרים שיגלו מי רשם מה ב20 לחודש?
16 ביולי 2012, 14:53
בני נוער
מחשבים
תשובה אחת
אתר שאנשים מדברים כאילו עם המחשב (זה בעצם מול איש אחר) ושמועות.. תמיד יש שמועות.. עכשיו זה על הסימסימי..
א
אשמח לכינוי מכם..
באותו הנושא:
מה עדיף - סימס 3 או סימס 4? ולמה?
מה זה וואנבי? ולמה כולם אומרים זה?
למה כולם אומרים "קל"?
למה כולם אומרים שיונית לוי רעה או דברים כאלה?
אתם חושבים שיגלו את הרוצחים האמיתיים של תאיר ראדה ז"ל?
למה אם מישהו אומר שהוא אוהב רזות כולם אומרים שהוא שטחי ובן אדם מגעיל, אבל אם מישהו אומר שהוא אוהב שמנות אז כולם מעודדים אותו ואומרים כול הכבוד?
למה הרבה בנים פה (אם לא כולם) אומרים שהם לא אוהבים פאקצות, אבל במציאות הם כן?
אם שולחים מייל אנונימי דרך סטיפס אז אין מצב שיגלו מי שלח את זה?
מה הקטע של הלול הזה למה כולם אומרים אותו ומה זה אומר?
למה כולם אומרים מת אבא שלה מת?
מה זה "קל" למה כולם אומרים את זה?_.