10 תשובות
שלום בישראל סוף סוך
שלום
הוא בטח היה ראש הממשלה עדיין ועושה שלום
לא הייתה מדינה
אנונימי
שלום
היה יותר טוב פה והיה שלום
היה שלום
הערבים היו מנסים לשלוט על המדינה והיו פי לא יודע כמה פיגועים..
הסכמי אוסלו בראשות זה מה שחיסל את האינתפדה, היה יכול להיות שלום
אנונימי
במקום שערפאת היה דוחף את אהוד ברק (ראש ממשלה מהשמאל 2001),
הוא היה דוחף את רבין.
לא היה שלום, הוא מעולם לא התכוון לזה (ערפאת)
במקרה הטוב, היינו בדיוק באותו מצב היום
במקרה הרע, היינו מחזירים יותר שטחים, ונמצאים במלחמה איתם.
מי שחושב אחרת, שוכח איזה פיגועי אוטובוסים מטורפים
היו בפורים 1996, שבוע אחרי שבוע קו 5 בירושלים,
ויום אחרי יום היו פיגועים. ביבי היה נבחר בדיוק כפי שקרה.
הוא היה דוחף את רבין.
לא היה שלום, הוא מעולם לא התכוון לזה (ערפאת)
במקרה הטוב, היינו בדיוק באותו מצב היום
במקרה הרע, היינו מחזירים יותר שטחים, ונמצאים במלחמה איתם.
מי שחושב אחרת, שוכח איזה פיגועי אוטובוסים מטורפים
היו בפורים 1996, שבוע אחרי שבוע קו 5 בירושלים,
ויום אחרי יום היו פיגועים. ביבי היה נבחר בדיוק כפי שקרה.
באותו הנושא: