3 תשובות
בכללי אני לא אוהבת שחור.. חוצמזה זה קיצ וים אז שחור לא כל כך מתאים..
אבל נורא זה לא יהיה..
גם יש דבר כזה שאת יכולה לשים בכל האצבעות לק בצבע אחד חוץ מהקמיצה בצבע אחר.. אני אוהבת את זה (:
שואל השאלה:
אם אני אשים שחור זה יהיה נורא?
אנונימית
ורוד כהה ברור ואם ישלך בהיר עוד יותר טוב (: