2 תשובות
לא פאדחנית חמודה ותדברי לעניין כמו שאת עם חבר שלך לבד אל תדאגי תהיי צמודה אליו והוא יתן לך ביטחון
שואל השאלה:
איך להראות שאני בביטחון? וואי אני גרועה בזה, להסתכל להם בעיניים כי אני אחת שקשה לי להסתכל לאנשים בעיניים מביישנות ואני חושבת תמיד שזה מטריד אותם
איך להראות שאני בביטחון? וואי אני גרועה בזה, להסתכל להם בעיניים כי אני אחת שקשה לי להסתכל לאנשים בעיניים מביישנות ואני חושבת תמיד שזה מטריד אותם
אנונימית
באותו הנושא: